سرپرست بانک مسکن منصوب شد پیش‌بینی جدید از قیمت دلار و سکه | برای خرید طلا و سکه چه زمانی باید اقدام کرد؟ کدام پرواز ایرلاین‌ها به بیروت و تل آویو متوقف شد؟ احتمال افزایش قیمت نفت در صورت تداوم تنش‌ها ممنوعیت واردات کالاهای مشابه تولید داخل تمدید نشد نرخ امروز طلا و سکه در مشهد چقدر است؟ (۱۲ مهر ۱۴۰۳) | طلا همچنان در کانال ۴ میلیون تومان بازار خودرو در شش‌ماهه دوم سال ۱۴۰۳، رونقی نخواهد داشت | بی‌اعتمادی مردم به بازار مجلس روند قانونی خود را طی می‌کند | تعطیلی روز پنجشنبه آسیب چندانی به مراودات اقتصادی نمی‌زند سرشماری زنبورستان‌ها در سراسر کشور آغاز شد اظهارنظر یک نماینده مجلس: اختصاص سهمیه بنزین به نفر به عدالت نزدیک‌­تر است کالاهای اساسی دوباره گران شد؟ بررسی قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۱۲ مهر ۱۴۰۳) خودرو‌های داخلی هر روز گرانتر از دیروز (۱۲ مهر ۱۴۰۳) | رشد شدید قیمت خانواده پراید وضعیت بازار طلای جهانی امروز پنجشنبه (۱۲ مهر ۱۴۰۳) صادرکنندگان خدمات هم از تعهد ارزی معاف شدند برنامه ایران خودرو برای ورود خودرو‌های جدید اعلام شد | تولید انبوه ری‌را برقی از شهریور ماه ۱۴۰۴ آخرین وضعیت طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت (۱۲ مهر ۱۴۰۳) زمان پرداخت هزینه بلیت پرواز‌های باطل‌شده مشخص شد + جزئیات تقابل مخالفان و موافقان واردات آیفون قیمت دلار و طلا در مسیر رشد (۱۲ مهر ۱۴۰۳) | دلار بازار آزاد در یک‌قدمی ۶۲ هزار تومانی شدن ویدئو | پایان مهر، سررسید تسویه دولت با گندم‌کاران بیش از ۲۱۷ میلیون تردد در محور‌های خراسان رضوی ثبت شده است | افزایش چهاردرصدی تردد نسبت به سال گذشته قیمت گوشت قرمز در بازار امروز (۱۲ مهر ۱۴۰۳) ترانزیت، شاهراه شکوفایی اقتصادی خراسان رضوی قیمت عمده فروشی میوه و صیفی جات در مشهد (۱۲ مهر ۱۴۰۳) | پیاز و سیب زمینی چند؟
سرخط خبرها

بازار خودرو در شش‌ماهه دوم سال ۱۴۰۳، رونقی نخواهد داشت | بی‌اعتمادی مردم به بازار

  • کد خبر: ۲۹۲۲۷۱
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۳
بازار خودرو در شش‌ماهه دوم سال ۱۴۰۳، رونقی نخواهد داشت | بی‌اعتمادی مردم به بازار
رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل مشهد گفت: بعید است بازار خودرو تا بعد از سال ۱۴۰۴ هم رونقی داشته باشد و افزایش قیمتی اتفاق بیفتد؛ زیرا خریداری در بازار وجود ندارد، بازار اشباع شده است و سرمایه‌گذاری در بازار خودرو انجام نمی‌شود.

حسین حسینی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز، در خصوص وضعیت بازار خودرو در شش‌ماهه دوم امسال اظهار کرد: بازار خودرو همچنان در رکود کامل قرار دارد، قیمت‌ها تقریباً ثابت است و افزایش و کاهشی نداریم.

وی بیان کرد: بعید است بازار خودرو تا بعد از سال ۱۴۰۴ رونقی داشته باشد و افزایش قیمتی اتفاق بیفتد؛ زیرا خریداری در بازار وجود ندارد، بازار اشباع شده است و سرمایه‌گذاری در بازار خودرو انجام نمی‌شود. در شش‌ماهه دوم سال، بازار خودرو رونقی نخواهد داشت.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل مشهد افزود: از طرف دیگر، اقدامات شرکت‌های خودروسازی مبنی بر گرفتن پول از مردم و تحویل‌ندادن خودرو، موجب شده است مردم از بازار فاصله بگیرند و اعتمادی به این بازار نداشته باشند.

حسینی با بیان اینکه نمی‌توان به خودرو به عنوان سرمایه نگاه کرد، زیرا کالایی مصرفی است، عنوان کرد: تا زمانی که به خودرو به عنوان کالای سرمایه‌‎ای نگاه کنیم، مانند سال‌ها و ماه‌های قبل شاهد افزایش قیمت خواهیم بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه مردم ما به این دیدگاه رسیده‌اند که خودرو کالایی سرمایه‌ای نیست؛ بنابراین بازار تقریباً ثابت شده است، خریدار غیرواقعی وجود ندارد و فردی که نیاز دارد، خودرو خریداری می‌کند.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل مشهد با اشاره به اینکه در این شرایط، وضعیت نمایشگاه‌های خودرو بدتر خواهد شد، تصریح کرد: اجاره‎بهای کمرشکن ملک موجب شده است که همکاران ما درآمد خود را به مالکان ملک بدهند.

حسینی اضافه کرد: از مسئولان می‌خواهیم در زمینه اجاره ملک فکری به حال صنف ما کنند و کنترلی داشته باشند تا در حق این صنف اجحاف نشود. درخواست داریم مسئولانی که می‌توانند، مداخله داشته باشند و حتماً ورود کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->